لطفا صبر کنید ...

آموزش ویرایش و حذف شجره نامه ها
دسته بندی: آموزش ها، تاریخ انتشار: 1402/01/22، آخرین بروزرسانی: 1402/01/22 ساعت 04:42 ب.ظ
بازگشت به صفحه قبل بازگشت به لیست مطالب پرینت این صفحه به اشتراک گذاری این صفحه در فیسبوک به اشتراک گذاری این صفحه در تلگرام به اشتراک گذاری این صفحه در واتس اپ به اشتراک گذاری این صفحه در توییتر بزرگ کردن اندازه قلم کوچک کردن اندازه قلم کپی لینک این صفحه 

یکی از سوالات متداول کاربران گرامی «شجره ساز» این است که چگونه شجره نامه های خود را ویرایش و حذف نماییم. در این نوشتار سعی می نماییم تا به این سوالات پاسخ دهیم.

1. ویرایش شجره نامه ها

 برای ویرایش شجره نامه ها ابتدا از صفحه مدیریت خود مانند شکل زیر وارد بخش «مشاهده تمامی شجره نامه های من» (1) شوید سپس بر روی گزینه ویرایش شجره نامه ها (2) کلیک نمایید:

ورود به صفحه ویرایش شجره نامه ها

در این صورت شما به صفحه ویرایش شجره نامه ها (شکل زیر) هدایت خواهید شد که در آنجا می توانید مشخصات کلی شجره نامه خود را ویرایش کنید و یا امکاناتی نظیر فعالسازی هوش مصنوعی را برای آن فعال نمایید. فراموش نکنید که پس از اعمال تغییرات دلخواه خود بر روی گزینه «اعمال تغییرات» (در پایین و سمت راست تصویر زیر) کلیک نمایید تا تمامی تغییرات ثبت شوند.


ویرایش شجره نامه ها


2.ذ حذف شجره نامه ها

پیش از دنبال نمودن این آموزش لطفاً توجه نمایید که به دلیل ساختار ابری (Cloud) «شجره ساز»، تمامی شجره نامه ها پس از گذشت 24 ساعت از ایجاد قابل حذف می باشند.

برای حذف شجره نامه های خود ابتدا از صفحه مدیریت خود وارد بخش «مشاهده تمامی شجره نامه های من» (1) شوید سپس بر روی گزینه حذف شجره نامه ها (3) مانند شکل زیر کلیک نمایید. در این صورت شما می توانید شجره نامه خود را حذف نمایید.

حذف شجره نامه ها


در صورتی که پس از دنبال نمودن مراحل فوق همچنان موفق به ویرایش و یا حذف شجره نامه خود نشدید از بخش  «پرسش و پاسخ» و یا «تماس با ما» با ما در ارتباط باشید.


  • مطالب مرتبط